2014年1月14日 星期二

勁多 Like 別信以為「真」!

Hi 大家好!
剛剛踏入了2014新的一年大家有無計劃飛去韓國入春裝回香港大賣?如果有此打算但又不懂得韓國時裝入貨橋妙;就樣我賣下廣告先:就來參加我搞 (韓國時裝、首飾批發團)所有內容都是以一個現職韓國時裝零售店舖老闆、以實用入貨技術覺度去教大家。只有每天接解這個時裝行業才知市場動態變化顧客心理等等!

(韓國時裝、首飾批發團)詳情歡迎查詢:
 e-mail:koreafashionwholesaletours@gmail.com

賣完廣告之後、真是好想同大家討論下一個問題!就是FaceBook賣韓國衫專頁上「Like」信唔信得過?


        在網銷當中顧客觸不到商品只可以睇圖片及商品說明去了解商品從而選講、覺得合適想購買之時通常都會睇下個專頁多唔多人 Like ;作為對這個專頁一種信譽信心;網上騙案真是五花八門、所以多人 Like 的專頁代表着信譽好意思、信譽好自然生意也好。所以在Facebook上以專頁方式網銷韓國時裝對這個「Like」字就十分重視有着關鍵性影響。
但好多時遊覽這些專頁好多時都會令我大吃一驚!有些Facebook上韓國時裝專頁剛剛開始不足一個月或更短時間已有一、二百個 Like 更有些過千個 Like,為何我會知到她們公司開業日子?有很多軟件可以輕易查到有關所有資料。不只是新開韓國時裝專頁連一些在Facebook熱爆韓國時裝專頁我都十分懷疑;竟然有個熱爆賣韓衫專頁在短短一、兩年間就有將近兩萬個 Like ?時不時她就發佈從韓國有幾多十箱貨運回香港;有圖為証但行內人一睇就非常懷疑真實,個箱印着make in korea 用白色膠條封箱;懷疑之處就是所有從韓國入貨完透過托運公司運回香港;托運公司封箱時都會用印有托運公司logo封箱膠紙來封箱,我飛去韓國入貨多年都未見過用無logo封箱膠紙來封箱十分懷疑她們真實性;再講有成差不多二萬個 Like 如果是真我相信發咗達!點解還有那麼多季尾貨放上網賣?在坊間買或賣 Like 又不是新鮮事;早在09年就已有這種售賣 like公司接觸我;記憶中當時$100有150個 Like、$1000就有3000個 Like。我當沒有買。但對一些想做網上時裝生意朋友,就帶來一些假像唔以為那麼容易就有好多粉絲;生意大賣個個仿效去做;結果金錢及時間都損失不少!
所以無論網上也好、實體店舖也好都是一盤生意,絕不要睇得過分簡單而輕易開始!例如:去韓國入貨一樣、好多人心口有個勇字就飛去入貨;因為不懂入貨時一些技巧導及入貨後如何處理已致產生很多問題!所以當大家有意做時裝生意之前;就好詢問一下有相關經驗人仕多聽意見了解後,再了解自己是否適合自己才去實行創業大計。