2013年9月11日 星期三

網上時裝創業好易做??

過往接觸好多不同年齡參加(入貨經驗分享團)同學仔、着咗80%都想在網上創一番事業雄心壯志、絕對是一件好事為自己事業奮鬥!參加我(入貨經驗分享團)絕大部分都是女性、而且是已婚女性較多;她們大部分心態都是想一邊照顧小朋友、另一邊有空閒時間就嘗試網上創業;如果妳是基於上述心態而去參加韓國批發團;我個人睇法無論是否想參加我搞團或其他類同團;最終都會是失敗收場較多、三分鐘熱度之後反應不佳就會慢慢放棄!她們在網上:例如 Facebook 上睇到某某個人或公司好多人Like過千粉絲,影張相就粉絲馬上搶購!創業者睇見當然心紅個個去模仿做法;起初可能都會有人買而絕大部分都會是自己朋友;所賺下來錢可能連皮費都不足夠;之後再飛唔飛去韓國入貨?可能大家不知道這些在Facebook 上 Like 是可以買有些公司以賣Like為生意;妳要短時間內有成千個Like只要有錢就得。網上時裝創業:好多人已為所須要時間不多只要、入貨>影相>放上網賣>收錢>發達、如果那麼簡單就無人番工;個個做網上生意、香港無窮人!在成本上確實是小過實體舖;如果認真去做時間及心機就絕不少過搞間時裝店舖;單單入貨就不是一件易事;妳可能覺得照番自己口味喜好入貨就得、真是得是(死得)!入貨番來不是自己着是賣出去;如果本身對時裝觸覺都只是好一般包保妳去到東大門批發區一定不知如何入貨;入貨眼光要時間磨練才可以準確大賣。影相方面好多人都忽略只要影得清楚就ok、相片清楚與相片吸唔吸引是兩回事;試想網民單單只靠圖片及一些簡單資料無實物睇;就要決定買唔買件衫張相對於網銷有着決定性!學習影相及後期製作對一些人來講又是一大難題!只Facebook 上網銷是否足夠?又是要動動腦筋時候!我唔係要嚇大家令到有心做時裝網銷朋友打退堂鼓!更唔係倒自己米嚇到無人參加我(入貨經驗分享團)!目的希望大家在開始之前想先了解清楚自己不足;做好準備才開始!這樣成功率就會增加!而且唔好怕失敗過程一定有時候令人不快;正所為失敗是成功之母、從失敗中學習相信一定有所一番事業!努力吧!
純熟個人意見!

沒有留言:

張貼留言